Levent & 4.Levent Veteriner – 7/24 Açık Klinik

Veteriner Kliniği

Levent ve 4.levent bölgelerine çok yakın mesafede bulunan veteriner kliniğimiz dostlarımızın sağlık ve mutluluğunu en üst düzeyde tutma taahhüdüyle, kaliteli ve güvenilir veterinerlik hizmeti sunmaktadır.

Toplu Taşıma İle Kliniğimize Ulaşım

Bulunduğunuz konumdan veteriner kliniğimize toplu taşıma ile nasıl ulaşabileceğinizi öğrenmek için “MOOVİTAPP” kullanabilirsiniz.

Bulunduğunuzdun konumdan veteriner kliniğimize kendi aracınız ile nasıl ulaşabileceğinizi öğrenmek için “Google Maps“, “Yandex Maps” kullanabilirsiniz.

▶️ Kliniğimiz Levent Fabrikalar durağına 10 dakika yürüme mesafesindedir. – Duraktan geçen otobüsleri öğrenmek için tıkla.

Adresimiz: Ortabayır mahallesi sarıgöl cad. şair çelebi sok. No:44 KAĞITHANE/İSTANBUL

Telefon: 0212 270 13 90

7/24 Açık Veteriner Kliniğiyiz!

Gültepe veteriner kliniği olarak 4.levent veya çevre bölgelerden kliniğimize gelecek dostlarımıza haftanın 7 günü ve günün 24 saati hizmet vermekteyiz.Dostlarımızın sağlığa ihtiyacı olduğu her an bir telefon uzaklıkta sizleri beklemekteyiz.

Kliniğimiz Hakkında

Gültepe Veteriner Kliniği 2014 yılında Abdurrahim Acar tarafından Gültepe Ortabayır mahallesinde açılmıştır.Modern alt yapımız ve sürekli güncellenen teknolojik imkanlarımız ile evcil dostlarınızın sağlık ihtiyaçlarına en üst düzeyde yanıt veriyoruz.Yıllar içinde, sürekli eğitim ve gelişim programlarımız sayesinde, en yeni tedavi yöntemlerini ve teknolojik aletleri kliniğimize entegre ettik. Bu sayede, gerek rutin sağlık kontrolleri gerekse karmaşık cerrahi işlemler olmak üzere, her türlü veteriner hizmetini en yüksek standartlarda sunabiliyoruz.

Levent, 4.Levent, Çeliktepe veya İstanbul Avrupa Yakası’nın diğer bölgelerinde ikamet eden değerli dostlarımız, içeriğimizin başında bahsettiğimiz araçlar (Moovit App, Google Maps, Yandex Maps) aracılığıyla veteriner kliniğimize rahatlıkla ulaşım sağlayabilirler.