Küçük dostlarınızın da tıpkı insanlar gibi bakımlı ve sağlıklı olması gereklidir. Onların mutlu ve huzurlu olabilmesi ve sizlerle birlikte daha uzun bir ömür yaşayabilmesi için düzenli olarak bakım ve sağlık kontrollerinin yapılması gereklidir. Bunun için küçük dostlarınızla sürekli olarak gittiğiniz ve acil destek ihtiyacınız olduğunda kapısını çalabileceğiniz bir veteriner kliniği ile iletişim halinde olmalısınız.

İstanbul veteriner kliniği olarak hizmet veren Gültepe Veteriner Kliniği birçok avantajlı hizmet ile sizlerin yanındadır. Uzman bir ekip, donanımlı ve en yeni teknoloji ile çalışan ekipmanlar ve steril ve hijyenik klinik ortamı ile minik dostlarınız için hazırlanmıştır.

Gültepe Veteriner Kliniği birçok veteriner kliniğine göre çok daha kapsamlı bir çalışma sistemine sahiptir. Kedi, köpek, kuş ve egzotik canlılar için hizmet verilen klinikte sunulan hizmetler ve hizmet saatleri onları farklı kılmaktadır.

İstanbul Nöbetçi Veteriner Kliniği

Gültepe Veteriner Kliniği nöbetçi veteriner olarak hizmet vermektedir. Klinik 7/24 açıktır. Ve acil olan tüm destek anlarında uzman bir veteriner sizleri beklemektedir.

İstanbul nöbetçi veteriner olarak çalışan Gültepe Veteriner Kliniği canlı dostlarınızın ani olarak yaşadığı her türlü sağlık sorununda sizlere hizmet sunmaktadır. Minik dostlarımız da aynı insanlar gibidir. Onların da aniden hastalanmaları ve tedaviye ihtiyaç duymaları söz konusudur. Bu tür durumlarda 7/24 aktif olarak görev başında olan bir veteriner desteği sayesinde sizlerde rahat bir nefes alabilirsiniz.

Nöbetçi veteriner İstanbul ihtiyaçlarınızdan Gültepe Veteriner Kliniği ile iletişime geçebilirsiniz. Her an uzman veteriner hekimlerin nöbette olduğu bu klinikte tam donanımlı bir şekilde minik dostlarınızın tedavi edilmesini sağlayabilirsiniz.

Gece saatlerinde ya da haftasonu ve tüm resmi tatillerde nöbetçi veteriner olarak aktif olan Gültepe Veteriner Kliniğinde her tür tedavi ve uygulama yapılmaktadır. Acil olarak müdahale edilmesi gereken tüm durumlar için donanımlı bir cihaz ve ekipman desteği bulunmaktadır. Uzman veterinerlerin nöbette olduğu Gültepe Veteriner Kliniğinde acil olarak gelen tüm vakalara her zaman uzman bir ekip tarafından gerekli bulunan tedavi yöntemleri ile müdahale edilmektedir.

Sevgili Dostlarımıza 7/24 Hizmet

2014 yılından bu yana İstanbul için 7/24 çalışan Gültepe Veteriner Kliniği ile günün her saatinde tüm canlı dostlarınızın sağlık ve bakım uygulamaları yapılmaktadır. kapsamlı ve donanımlı bir ekipman ile çalışılan klinikte birçok hastalığın teşhisi ve tedavisi yönünde uzman veterinerler görev almaktadır.

Minik dostlarınızın hayatının en önemli sağlık çalışmalarından olan aşılamalar için Gültepe Veteriner Kliniği ile iletişim halinde olabilirsiniz. Her hayvan türü için gerekli olan tüm aşılma takvimlerinin en verimli şekilde takip edilmesi ve yapılabilmesi için sizlere hizmet verilmektedir.  Minik dostlarınızın birçok önemli hastalıktan korunabilmesi ve yaşamları boyunca sağlıklı olabilmeleri onların doğumundan itibaren düzenli şekilde aşılanmalarına bağlıdır. Bunun için doğdukları andan itibaren, belirli aylarda yapılması gereken tüm aşılanmaların eksiksiz olarak ve uzman kişiler tarafından yapılması gerekmektedir.

Gültepe Veteriner Kliniği sizler adına aşılama takviminizi tutmaktadır. Aşılama zamanınız yaklaştığında sizlere bilgi verilmektedir.

Görüntüleme

Gültepe Veteriner Kliniği kapsamlı ve yenilikçi bir teknoloji ile çalışmaktadır. Minik dostlarınızın ne tür rahatsızlıkları olduğunu en hızlı şekilde teşhis edebilmek için röntgen, ultrason ve kontrastlı x-ray cihazları gibi görüntüleme ekipmnaları kullanılmaktadır. Böylelikle tüm minik dostlarınızın canı yanmadan, onları huzursuz etmeden, en hızlı ve en doğru teşhis yöntemi kullanılmaktadır.

Bu tür bir gelişmiş teknoloji Gültepe Veteriner Kliniğinde hizmet vermektedir. Bu gelişmiş ve yenilikçi sistemler sayesinde çok kısa sürelerde sonuç alınmaktadır. Minik dostlarınızın sağlığını en az sizler kadar önemseyen klinikte böyle donanımlı bir ekipman ile çalışmak Gültepe Veteriner Kliniğini diğer birçok veteriner kliniğinden ayırmaktadır.

Laboratuvar

Kan tahlilleri tüm canlılar için çok önemli verilerdir. İnsanlarda olduğu gibi minik dostlarınızda da yapılan tahliller sonucunda birçok hastalığın varlığı tespit edilmektedir.

Gültepe Veteriner Kliniği kendi bünyesinde sahip olduğu laboratuvar sayesinde minik dostlarınızın sağlık sorunlarında tahliller yapabilmektedir. Ve bu tahlillerin çok kısa sürede sonuçlanması ile var olan sağlık sorunları teşhis edilmektedir.

Gültepe Veteriner Kliniği laboratuvarlarında genel kan tahlil, biyokimya değerleme, idrar tahlili, dışkı tahlili, viral testler, hormonal testler ve parazit testleri gibi birçok önemli test yapılabilmektedir.

Tüm bu kapsamlı ve donanımlı uygulamaların tamamı minik dostlarınızın daha sağlıklı olabilmesi için kusursuz bir şekilde uygulanmaktadır. Aynı zamanda nöbetçi veteriner olarak 7/24 aktif olan Gültepe Veteriner Kliniğinde gereken tüm acil durumlarda tüm uygulamalar günün her saatinde yapılabilmektedir.

Kliniğimiz sanayi mahallesi , levent , gülbağ,çağlayan,şişli,beşiktaş,kağıthane,maslak,etiler,nişantaşı,seyrantepe,gayrettepe bölgelerine yakın mesafededir.Bulunduğunuz bölgeden kliniğimize ulaşmak için "Hizmet Bölgeleri" sayfamıza bakmanızı tavsiye ederiz.

Klinik Adresimiz : Ortabayır mahallesi sarıgöl cad. şair çelebi sok. No:44 KAĞITHANE/İSTANBUL

İletişim Numarası : 02122701390

İlçelerinin Kliniğimize Uzaklığı