seyrantepe veteriner ulaşım

Seyrantepe mahallesine yakın konumda bulunan veteriner kliniğimiz 2014 yılından günümüze uzanan uzman ekibiyle canlı dostlarımıza  veterinerlik hizmeti vermektedir.Geçmişten günümüze binlerce canlı dostumuza gerekli müdahaleleri yapan ekibimiz teknolojik aletleri de kullanmaktadır.Gültepe Veteriner Kliniğimiz çevre mahalle ve semtlere yakın konumda olması ulaşım konusunda kritik noktalardan birisidir.Seyrantepe'de veteriner kliniği arayan kişilerin kliniğimize ulan uzaklığı ortalama 10 dakikadır.Gelin diğer detayları birlikte inceleyelim.

Gültepe veteriner kliniği profesyonel ekibiyle birlikte haftanın hergünü hizmete açık durumdadır.Gerek seyrantepe gerekse çevre ilçelerden (levent , sanayi mahallesi,kağıthane,şişli v.b ) gelen minik dostlarımız , yapılan işlemler sonrası klinikten en iyi şekilde ayrılmaktadır.Sizlere sunduğumuz hizmetler aşağıdaki gibidir.

• Kedi Aşılama
  • Köpek Aşılama
  • Kedi Tedavisi
  • Köpek Tedavisi
  • Kısırlaştırma
  • Diş ve Göz Hastalıkları
  • Cerrahi ve Dahiliye
  • Doğum ve Jinekelog
  • Labaratuvar Hizmeti
  • Bilgisayarlı Röntgen
  • Pet Kuaför Hizmeti

Nöbetçi Veteriner

Nöbetçi veteriner kavramı 7/24 açık veteriner demektir.Normal eczanelerden farklı olarak bir veterine kliniği haftanın hergünü nöbetçi veteriner olabilir.Bu kliniğin kendi kararıdır.24 saat açık olan kliniklere nöbetçi veteriner denilebilmektedir.

Seyrantepe Nöbetçi Veteriner

Gültepe Veteriner Kliniği 7/24 sağladığı hizmet ile haftanın her günü nöbetçi kliniktir.Seyrantepe'de Nöbetçi veteriner kliniği arayan kişiler Gültepe Veteriner Kliniğimiz ile iletişime geçebilir.Günün 24 saati hizmet veriyor , minik dostlarımızı tedavi ediyoruz.Nöbetçi Veteriner kliniği olarak istanbul'un tüm bölgelerinden gelen minik dostlarımıza ev sahipliği yapmanın grurunu tüm klinik çalışanları olarak hissediyoruz.

Minik dostlarımızın (kedi,köpek,papağan ve diğer beslediğimiz canlılar) tedavisinde en önemli noktalardan birisi erken teşhistir.Erken tespit edilen bir hastalık ölümcül sonuçlara yol açmadan önlenebilir ve tedavi edilebilir.Evcil hayvanınızda tespit ettiğiniz veya şüphelendiğiniz bir durumda veteriner hekime göstermelisiniz.