İstanbul'da acil veteriner ihtiyaçlarını karşılamak üzere günün 24 saati hizmet veriyoruz.Acil durumlarda veteriner kliniği aramamanız için her gün nöbetçi klinik oluyor , sizlere daha iyi hizmet vermek için daima uzman ekibimizi klinikte tutuyoruz.Hayvan bakımı,aşılaması veya kaza benzeri durumlarda hekim ihtiyacınız olabilir.Bu gibi durumlarda 02122701390 numaralı hattımız sizlere 7/24 daima açıktır.

Kliniğimizin Adresi : Ortabayır mahallesi sarıgöl cad. şair çelebi sok. No:44 KAĞITHANE/İSTANBUL

İstanbul'un 39 ilçesindende acil ve normal durumlarda minik dostlarımıza ev sahipliği yaptık.Binlerce minik dostumuzu sağlığına kavuşturarak onları taburcu ettik.Gelişmiş röntgen,mr ve laboratuvar cihazları sayesinde doğru ve hızlı teşhis koyduk.2014 yılında Abdurrahim Acar tarafından temelleri Kağıthane/İstanbul bölgesinde atılan Gültepe Veteriner Kliniği minik dostlarımız için bir veteriner hastanesi olmuştur.Egzotik hayvanlar , kuşlar , kediler,köpekler gibi çok fazla sayıda hayvan türünü muayene ederek gerekli işlemleri yaptık.Bizler bunun mutluluğunu yaşarken evcil dostlarımızın sağlığına kavuşması hepimizi sevindiriyor.

acil veteriner

Nöbetçi Veteriner

Gültepe veteriner kliniği olarak acil veteriner hizmeti vermekteyiz.24 saat nöbetçi kliniğiz ve günün her saati minik dostlarımızla birlikteyiz.Zorlu kış günlerinde,araba veya elektrik çarpması,kırık,kanama gibi hayvanlarımızı tehlikeye sokacak durumlarda 7/24 ulaşılabilir durumdayız.İletişim numaramız üzerinden bizlere ulaşmanız veya hemen kliniğimize gelmeniz yeterlidir.Pandemi döneminde Sokağa Çıkma Yasağı'nın uygulandığı zamanlardada kliniğimiz hizmet vermeye devam etmektedir.Günün 24 saati hayvanlarınızı getirebilirsiniz.

İstanbul avrupa yakasında 7/24 açık veteriner kliniği ve ulaşım olarak en kolay veteriner kliniğiyiz.Acil durumlarda uzman ekibimiz gerekli müdahaleleri yaparak minik dostlarımızı taburcu etmektedir.Sizler evcil hayvanlarınızı veteriner kliniklerine sadece acil durumlar için değil , rutin kontroller içinde getirmelisiniz.Hangi ülkede veya hangi şehirde olursanız olun.Eğer bir hayvan sahiplendiyseniz onun canıda size emanettir.Onun kontrollerini , aşısını ve hastalık sürecini profesyonel şekilde yaptırmak sizin görevinizdir.Erken teşhis edilen hastalık , erken müdahale edilen kırık veya ezik gibi durumlarda çoğu kez sorunların önüne geçilebilmektedir.Sizlerde güvendiğiniz veteriner kliniklerine evcil hayvanlarınızı götürmeyi ihmal etmeyiniz.

Kliniğimiz hakkında daha fazla bilgiyi hakkımızda sayfasından öğrenebilirsiniz.

7/24 Açık Veteriner

İstanbul Kağıthane ilçesinde 7/24 açık olarak veteriner ihtiyaçlarınızı karşılamaktayız.Cumartesi ve Pazar günleride hizmet veriyoruz.7/24 ulaşılabilir olmamız canlı dostlarımız için bir güvence olmaktadır.Bir insanın başına acil bir durum geldiğinde gidebileceği hastanede acil giriş mevcuttur.Bizlerde hayvanlarımız için acil veteriner hizmetini devreye soktuk ve daima onlarlayız.