Kedilerin Rutin Sağlık Bakımı | Gültepe Veteriner Kliniği

Evcil hayvanlarınız ile kurduğunuz güçlü ve sevgi dolu ilişkiler, onların sağlıklı vücutları ile çok enerjik, keyifli bir yaşam rutinine dönüşebilir. Hem küçük dostunuzun yaşamını konforlu ve mutlu bir şekilde geçirdiğinden emin olmak hem de içinizi rahat ettirmek için düzenli veteriner kontrolü, aşı takvimi takibi ve gerekli bakımların profesyonel bir veteriner eşliğinde yapılması oldukça önemlidir. Bizler, Kağıthane Gültepe Veteriner olarak, en yakın dostlarınızın sizler için değerini biliyor, her birinin sağlığını en steril koşullarda, özenle korumayı önemsiyoruz. Veteriner kliğimizi aşı süreçlerinden evcil hayvan kozmetik bakım işlemlerine, cerrahi operasyon ve dahiliye işlemlerinden diş ve göz sağlık kontrollerine kadar tüm ihtiyaçlar için ziyaret edebilirsiniz !

Veteriner Kliniğimizde Hangi Hizmetlerin Verildiğini Keşfedin: Kağıthane Veteriner Arayışına Son!

Abdurrahim Acar tarafından kurulmuş olan ve bünyesinde altı uzman veteriner bulunan Gültepe Veteriner Kliniğimiz, aşağıdaki alanların tümünde evcil dostlarınıza güvenilir ve ulaşılabilir hizmetler sunuyor:
  • Kedi aşılama süreçleri: Kedinizin aşılama sürecini tek bir güvenilir veteriner eşliğinde takip etmenin ne kadar önemli olduğunu biliyor muydunuz? Böylelikle kaçırılan aşılar, iki kere gerçekleşen dozlar ya da aksayan bakımlar olmayacak. Minik dostunuzun iç dış parazitlerden arındığına ve ölümcül hastalıklardan yüksek oranda korunduğuna emin olacaksınız! Aşılar hakkında detaylı bilgi
  • Kediler için bilgisayarlı röntgen: Minik kedinizin bir sağlık problemi olduğundan mı şüpheleniyorsunuz? Yedi yirmi dört aktif hizmetimizle buradayız! Bilgisayarlı röntgen teknolojisi ile yakından inceleyeceğimiz iç organlar bize gerçeğe en yakın sonuçları sunacak.
  • Kediler için jinekolog ve doğum süreci: Evcil hayvanını kısırlaştırmamayı tercih eden bir anne / baba olarak, ona doğum sürecinde en güzel desteği sunmak en doğal hakkınız! Hayvanlarda doğum alanında uzman veterinerlerimizle bu süreci hasarsız ve sağlıklı şekilde atlatalım!
  • Pet Kuaför ve Kozmetik Hizmetleri Kağıthane: İstanbul veteriner kliniği araştırmalarınızda fiyatları ulaşılabilir, hizmetleri ise modern olan bir merkez mi arıyorsunuz? Gültepe Veteriner Kliniği olarak, küçük dostlarınızın parlak tüyleri, bakımlı dişleri ve şık görünümleri ile her zaman özenli görünmelerini sağlamaya hazırız! Tırnak kesme, tıraş etme, diş bakım gibi çok sayıda işlem için bizi ziyaret edin!

Yavru kediler hangi aşıları olmalıdır?

Bazı ırklarda ek aşı çeşitleri de gerekebiliyor olsa da, genel olarak kedilerimize aşağıdaki aşıların mutlaka yapılması gerekmektedir:

• 45 günlük iken iç ve dış parazit uygulamaları
  • 2 aylıkken Karma 1 aşısı
  • 75 günlükken Karma 2 aşısı
  • 3 aylıkken kuduz aşısı
  • 105 günlükken lösemi aşısı  detaylı bilgi
  • 120 günlükken mantar aşısı

İstanbul kedi veterineri aşı fiyatları hakkında detaylı bilgi almak için hemen bizi aramayı unutmayın!

Yavru Kediler İçin Veteriner Ziyaretinden Önce Nelere Dikkat Edilmeli ?

Minik dostunuz veterinere giderken, hatta kafese girerken bile çok korkuyor, titriyor ya da direniyor olabilir. İlk veteriner ziyareti macerasının daha kolay geçebilmesi için aşağıdakilere dikkat etmenizi tavsiye edebiliriz:
  1. Kedinizi mutlaka bir kedi sepetine koyun. Onu kucağınıza koymanız ya da arabada serbest bırakmanız çok daha yüksek yoğunluklu bir strese sebep olabilir.
  2. Kedinizi sepete nazikçe koymaya çalışın. Onun direncine nazikçe yanıt vererek onu ittirin. Korkutmamaya özen gösterin.
  3. Kedi sepetini veterinere gitmeden birkaç gün önce kedinizin sevdiği bir yere koyun ve içine de sevdiği eşyaları yerleştirin. Sepete girmekten korkmamasını sağlamaya çalışın.
  4. Sepete kedinizi sokmadan önce içeriye sakinleştirici kokular sıkmayı deneyebilirsiniz. Fakat organik kokuları kullanmanın önemini unutmayın.
  5. İçinde kedinizin bulunduğu sepeti ayak hizasında bir noktaya koymayın. Adım atan her bireyin sizin fark etmediğiniz ayak görüntüsü, kedinizin ürkmesine sebep olabilir. Lobide ya da otobüste kedinizi sizin hizanızda, yüksek bir yere yerleştirin.

Kedilerde doğum için ne zaman veterinere gitmek gerekir?

Kedilerde doğum oldukça sancılı bir süreç olabilmektedir. Kedinizin çiftleşme dönemini not edin ve bu dönemden yaklaşık 22 gün sonra ilk veteriner ziyaretinizi gerçekleştirin. Bu sayede gebelik testi yapma ve beslenme / süreç yönetimi hakkında bilgi sahibi olma şansı yakalayabilirsiniz.

En İyi Kedi Veterineri Nasıl Seçilir?

Kedilerinizin veteriner eşliğinde bakım sürecinden söz ettiğimize göre, şimdi genel olarak en iyi kedi veterineri seçmenin püf noktalarından söz etmek istiyoruz. Bizler de bu kriterler çerçevesinde sizlere mümkün olan en kaliteli hizmeti sunmayı önemsiyoruz.

1. İstanbul’da acil veteriner ihtiyacınız olabilir. Bu yüzden seçtiğiniz kliniğin yedi yirmi dört hizmet veriyor olması sizin için önemlidir. Yirmi dört saat açık veteriner çok işinize yarayabilir!
  2. Kliniğin farklı hayvan tipleri için farklı muayenehaneleri olması büyük bir artıdır.
  3. Kliniğin hijyenik ve steril olduğundan emin olmalısınız.
  4. Veterinerin sizden çok da uzak olmaması işinize yarayacaktır. Bu sayede gidişte ve dönüşte stres yaşamak zorunda kalmaz.
  5. Kedi veterinerlerinin ya da genel olarak klinikte çalışanların da cana yakın, sevecen, hayvanlar hakkında bilgili olması oldukça önemlidir.

Daha fazlası için hemen bizimle iletişim kurun, birlikte dostunuzun sağlık sürecini yönetelim !