şişli veteriner ulaşım

Şişli veteriner ihtiyaçlarını karşılayabilecek donanıma sahip olan kliniğimiz 2014 yılından günümüze hizmet vermektedir.Şişli ilçesinden Gültepe Veteriner kliniğimize gelmek oldukça kolay ve basit durumdadır.Gelişmiş görüntüleme teknolojisi ile kedi,köpek ve tür farketmeksizin her türlü canlıda teşhis oranını %97'nin üzerine çıkarmıştır.Doğru tespit oranımız günden güne artarken Şişli ve civar semtlerden gelen (kağıthane,mecidiyeköy,sarıyer,okmeydanı ...) minik dostlarımızı sizler kadar önemsiyoruz.

Kliniğimizin Adı : Gültepe Veteriner Kliniği

Şişli Merkez ile kliniğimiz arası mesafe : 4.9 km

Ortalama yolculuk süresi : 8 dakika

Veteriner İletişim Numaramız : 02122701390

Adresimiz : Ortabayır mahallesi sarıgöl cad. şair çelebi sok. No:44 KAĞITHANE/İSTANBUL

Veteriner Olarak Neler Yapıyoruz ?

Modern görüntüleme teknolojisi ile mr ,röntgen gibi gerekli ekipmanlar kullanmaktayız.Bilgisayarlı röntgen ile minik dostlarımızda hastalıkları teşhis edebiliyoruz.Kedi,köpek,kuş türleri ve egzotik hayvanların bakımı , aşılanması ve tedavisi gibi işlemleri yapıyoruz.Genel hizmetlerimiz :

• Diş Ve Göz Hastalıkları
  • Cerrahi ve Dahiliye
  • Doğum ve Jinekolok
  • Laboratuvar Hizmeti
  • Bilgisayarlı Röntgen
  • Pet Kuaför Hizmeti

Şişli veteriner sorunları nedeniyle yıllarca acil durumlarda veteriner hizmeti alamamıştır.Gültepe veteriner kliniğimiz şişli'de veteriner ihtiyaçlarını karşılayabilecek ekibe sahiptir.7/24 veteriner ile iletişim kurabileceğiniz numaramız sizler ile paylaşılmıştır.Şişli'den günün 24 saati evcil hayvanlarınızı kliniğimize getirebilirsiniz.Yol tarifi almak için google veya yandex maps uygulamalarına gidilecek rotaya "Gültepe Veteriner Kliniği" yazmanız yeterli.Şişli'den 8 dakikada (trafiksiz) ulaşmanız mümkündür.

Hangi Saatler Çalışıyoruz ?

Çalışma saatlerimiz 24 saat olup haftanın hergünü hizmet veriyor.Cumartesi ve pazar günleri dahil 24 saat açık olan kliniğimiz minik dostlarımıza ev sahipliği yapıyor.Acil durumlar için kliniğimizde uzman ekibimiz daima bulunmaktadır.

• Pazartesi : 24 saat
  • Salı : 24 saat