Beşiktaş Veteriner

Beşiktaş ilçesinde Veteriner Kliniği iletişim bilgileri.

Beşiktaş Veteriner: Veteriner kliniğimiz muayene, aşı, tüm tahlil ve tetkikler, cerrahi operasyonlar, diş tedavileri,mikroçip gibi pek çok hizmeti sunmaktadır. Ayrıca, haftanın her günü 7/24 hizmetinizdeyiz.

Gültepe Veteriner Kliniği olarak, evcil hayvanlarınızın sağlığına ve refahına özen gösteriyoruz. Tüm hayvanlara saygı ve özenle yaklaşıyoruz. Hayvan dostu kliniğimizde, evcil hayvanlarınızı tedavi etmek için tüm imkanlarımızı kullanıyoruz.

Kliniğimizde sizleri ve sevimli dostlarınızı ağırlamaktan mutluluk duyacağız.Beşiktaş bölgesindeki tüm hayvanseverlere hizmet vermek için 7/24 hazır durumda beklemekteyiz.

Yeterli Ekibe Sahip Miyiz?

Veteriner Kliniğimizdeki ekibimiz, evcil hayvanlarınızın sağlığına önem veren, yeterli eğitim ve tecrübeye sahip profesyonellerden oluşmaktadır.Her bir hekimimiz, evcil hayvanlarınızın ihtiyaçlarını anlamak, doğru tanı koymak ve gerekli tedaviyi uygulamak için özenle çalışmaktadır. Ekibimiz, veteriner tıbbının en son gelişmeleri ve yenilikleri hakkında sürekli güncellenmektedir.

Hizmetlerimiz

Evcil hayvanlarınızın ihtiyaçlarına özenle ve profesyonellikle yaklaşarak aşağıdaki hizmetleri sunmaktayız:

• Muayene
  • Aşı
  • Mikroçip
  • Ameliyat
  • Diş Hastalıkları
  • Kulak Hastalıkları
  • Nöbetçi Veterinerlik
  • Görüntüleme İşlemleri (X-ray)

Muayene

Klinik ekibimiz dostlarımızın sağlık durumunu değerlendirmek için detaylı bir muayene yapmaktadır. Her türlü rahatsızlık, hastalık ve sorunlarda profesyonel bir yaklaşımla size yardımcı olmak için buradayız.

Aşı

Minik dostlarımızın sağlıklı kalması için gerekli aşıları yapmaktayız. Bu sayede evcil hayvanınızın sağlığı korunacak ve hastalıklara karşı koruma altına alınacaktır.

Mikroçip

Veteriner Kliniğimiz, evcil hayvanınızın kaybolması veya kaçırılması durumunda bulunması için mikroçip uygulaması yapmaktadır.Mikroçip, evcil hayvanınızın güvenliği ve kaybolma riskinin en aza indirilmesi açısından oldukça önemlidir.Ayrıca bu yasal bir zorunluluktur.

Ameliyat

Dostlarımızın gerekli durumlarda ameliyat edilmesi için gerekli tüm imkanlara sahibiz. Profesyonel ekip ve ekipmanlarla ameliyat öncesi ve sonrası tüm aşamalarda evcil hayvanınıza gereken özeni göstermekteyiz.

Diş Hastalıkları

Veteriner Kliniğimiz, evcil hayvanlarınızın diş sağlığı için gerekli tüm tedavileri yapmaktadır.

Kulak Hastalıkları

Evcil hayvanların kulakları, dış ortamdan gelen kir, bakteri ve mantarlar gibi etmenlere karşı oldukça hassastır. Bu nedenle kulak enfeksiyonları, evcil hayvan sahiplerinin sık karşılaştığı bir sorundur.Erken teşhis ve tedavi, kulak enfeksiyonlarının daha ciddi problemlere yol açmasını önlemeye yardımcı olabilir.

Veteriner kliniğimizde kulak hastalıkları oluşmadan önce veya oluştuktan sonra gerçekleştirilen tüm tıbbi işlemler ortada olan sorunla mücadelede oldukça önemli rol oynamaktadır.

Nöbetçi Veterinerlik

Gültepe Veteriner Kliniği olarak, evcil hayvanlarınızın sağlığına önem veriyoruz.Onların ihtiyaçlarını günün her saatinde karşılamak için 7 gün 24 saat nöbetçi veterinerlik hizmetimiz aktiftir.

Beşiktaş Bölgesindeki Evcil Hayvanların Sağlığı İçin Güvenilir Adres

Beşiktaş bölgesindeki evcil hayvan sahipleri için kaliteli veteriner hizmetleri sunan birçok veteriner kliniği mevcuttur. Beşiktaş Veteriner araması yaparak, bölgedeki veteriner klinikleri hakkında bilgi sahibi olabilirsiniz. Ancak, evcil hayvanınızın sağlığı için sadece arama yaparak karar vermek yerine, seçtiğiniz veteriner kliniği hakkında detaylı araştırma yapmak daha doğru olacaktır.

Evcil hayvanınızın sağlığı, mutluluğu ve uzun ömürlü bir hayatı için kaliteli veteriner hizmetleri sunan “Gültepe Veteriner Kliniği” minik canları beklemektedir.